I väntans tider

Sitter och väntar på att världens bästa Maria ska komma hem. De landade i halv tiotiden så de kommer nog snart...

Ska bli så skönt att få hem henne - hon har varit borta länge nu :P

Annars har dagen varit mycket bra, jobb-möte-träning ja som vanligt ungefär...

I morron är det lika fast onsdag. Och i morron blir det sent hem eftersom träningen inte börjar förrän sju, men det får gå - jag kan ju handla lite mellan jobb å träning.

Just nu funderar jag på hur jag ska kunna somna i natt eftersom jag glömt boken på jobbet. Hade den som "inte skrynkla papper skydd" idag å så blev den kvar :(

Men men det får väl gå

Sov sött på er alla fina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0