Möt våren i Prag

Ja så har vi då kommit till Prag.

Värmen är det inget fel på - rena sommarvärmen!
Det är så otroligt vackert här, men jag fotar mest med kameran så ni får vänta på fotobomben.

Det är tokunderbart här iaf Alla dofter och läten, syrenerna blommar liksom alla fruktträd... Människor ligger å solar i gräset å jaa njuter av värmen. Skulle tippa på att det är 25 grader nu och det har varit betydligt varmare idag...

Och i och med det blev jag sjuk såklart...
Migrän och yrsel .... Så jag har sussat en stund på eftermiddagen. Jag tror att det ligger en liten jävel i nacken på mig också som hjälper till med min skallbank, skulle nog ha varit till Karin innan jag åkte...

Nu ska jag kurera det onda så jag kan vara med i morron :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0