omtumlande

Mycket som händer just nu...

Hasse ringde mig mitt på dagen och berättade att han var på väg nu.

Till LULEÅ!!!

Men hallå, vart tog planeringen vägen den här gången då?

Ja ja - det är väl så när man har ett sådant jobb :)

Har i alla fall fått hem världens finaste Maria och hon va lite "tyngre" när hon kom hem kan jag säga.
Hade handlat så väskan vägde 4 kg mer än när hon åkte...

Men mest väger hennes upplevelser tror jag.
Det verkar som om hon haft det riktigt kul...

Tack till familjen som hon fick hänga med... vi får väl bjuda tillbaka någon gång :)

I morron hoppas jag att jag kan träffa Mia över en fika å massa snack
längesedan nu!

Men
nu är det kväller här i alla fall

Efter en trevlig jobbdag som avslutades med Ellinor och en genomkörare i övningsbassängen.
45 minuter promenad vid lunch och 45 minuter vattenstation.
Min träning idag
och jag är nöjd...

Sov gott världen.

dagens tips:


Marias blogg (länkad här bredvid)

min twitter - en massa rappkalja, men rätt kul ;)
razzmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0