Vad är väl...

...en påskhelg i all sin glans?
Jo det betyder SLÖA



Jag har inte gjort många knop under denna helg.
Torsdag - somnade tidigt
Fredag - hade "familjen" på mat -JÄTTETREVLIGT!
Äntligen kunde vi träffas (nästan) alla.
Lördag - INGENTING, sov, läste, sov och kikade på TV
Söndag - INGENTING, har haft lite besök, men däremellan har jag bara latat mig.

Nu har vi Arvid här - finaste
hans familj är i Uppsala där lillebror har genomgått en operation till.



I morron ska Hasse och han jobba i Rasmus hus, köra lite grävmaskin och kanske flytta lillstugan
Jag ska ta mig ut på en liten utflykt.

Nu har jag ju ätit pennicillinet klart och måste komma igång igen.
Jag ska ta Gunilla med mig på en tripp till Owes (om de har öppet?)




Sedan är det matsedel för veckan, planering av jobb och kvällar så allt är i sin ordning...

åhhh neeeej!!!!
Jag har ju glömt mitt liv på jobbet!!!!
(almanackan)

jaja - det får väl gå ändå.

Ska i alla fall hämta glasögonen - haha jaa jag kommer väl att uggla till det rejält
bilder kommer när jag vant mig ;)

I veckan kan det också hända att Maria får besked om skolan i höst...
vet inte riktigt hur jag ska känna, men självklart kommer jag att stötta henne
hur hon än tänker göra...

Måste erkänna att det kommer att ge anledning att åka till London på besök :)



Maria är där just nu och rekar :D
tillsammans med en klasskompis och hennes familj.
De verkar ha riktigt kul
hon har redan handlat för en massa pengar och så har de varit på musikal.

Nu ska jag snart sussa
men först lite av min favorit...
Rumble och WF haha



Förresten!
Jag har börjat twittra
vet inte varför och jag fattar inte riktigt vitsen med det, men jag testar ett tag så får vi se vad det blir
Vill du följa mig kan du hitta mig somm
Razzmar



Testa också länkarna på min bloggsida - du kan bli förvånad vad som döljer sig bakom :P


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej Annica! Nu har jag varit så jävla clever och tagit bort min facebook, och kom på att Maria ville flytta hit i höst, och tänkte höra med dig hur allt går med skola, boende osv? :) kram

2012-04-09 @ 22:13:38
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0