Första dagen

Okej.
idag har vi kört igång med Studiekedjan i coachingprojektet.
Det gick jättebra - eller det känns bra i alla fall...
 
Efter det åt jag lunch med Nettan och Calle innan jag fortsatte till
jobbet och dokumenterade lite.
Inväntade att klockan skulle bli fem så jag skulle få köra slut på mig
men det blev lite andra planer när Tobbe ringde och berättade att det va bara jag som bokat in
mej på passet och därför blev det inställt
 
 
Kul jul
men okej - så kan det  vara ibland...
 
Jag hoppas bara nu att passet i morron blir av för nu vill jag igång igen.
Viktväktarna tar vi nästa vecka - passar bäst i planeringen
 
I morron har jag lite "måstesaker" liggandes på mitt bord - och lite av det har jag med hemma så jag kan
förbereda innan jag åker till Sandviken i morron.
Väl där är det pruttfullt resten av dagen...
 
Nu ska jag ta å duscha innan sängen väntar
men vi hörs igen i morron...
 
prisad vare Skype :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0