Hade inte väntat mig detta

Jag sitter här i natten och saknar...
Jag tar ut lite grann i förskott - men det är himla skönt att få sitta för sig själv och låta tårarna rinna.
 
I morron är det dags - Maria åker iväg
Hon kommer att få ett alldeles underbart fint och händelserikt år
och det kommer att ge henne massor
Hon kommer att fixa det här galant
och jag tycker att hon är jättemodig som åker iväg
 
Men jag kommer sakna henne
MASSOR
 
Vem ska jag prata med på väg till jobbet?
Vem ska jag be om hjälp?
Vem ska jag bråka på om alla saker som ligger slängda här och där?
eller kommer det ligga saker på samma sätt?
(i så fall har jag ju bråkat i onödan)
 
Kvart över elva i morgon lyfter planet
 
Saknar dej som sagt redan och kommer räkna dagarna till du kommer hem igen :)
Och under tiden ska vi ta hand om storebror som blivit lite undanskuffad nu...
 
JAG ÄLSKAR DEJ!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag älskar dig!

2012-08-27 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0