Lite positivitet nu

Det kan behövas nu efter ett par ledsamma och nedstämda inlägg.
 
I fredags gjorde jag klart det jag kunde och sedan var det semester!
Riktigt skönt ska det bli med lite vila å inte göra så mycket :)
 
På fredagskvällen var det också höstpremiär på Englens och vi var dit trots att sonen inte va med - dels för att han var avstängd men mest eftersom han fortfarande inte är 100% återställd efter sjuktiden.
Kul att se matchen trots att de som brukar spela bra inte visade sig mycket.
 
6-0-seger kändes skönt!
 
Därefter åkte jag till Kurras där övriga samlats för att fira Erik som fyllt ärofyllda trettio år!
 
På lördagen var det byalagscup, sponsormatch och VIP-fest på IP.
Jag var ner på Sponsormatchen och bestämde då att hoppa över festligheterna på kvällen - kändes som ett alldeles riktigt beslut.
Istället plockade jag lite här hemma och gjorde en paj som vi sedan smaskade i oss
tillsammans med Ingmarie och Stig.
 
På söndagen hade vi baddag här
Lennart och Emil
Hasse och Arvid
Maria och Max
Vilma
 
och på kvällningen spelade vi lite kort med Ronny och Britt-Marie
Synd att man inte spelar kort lika ofta nu - det är ju så himla roligt!!
 
Jag har också läst klart serien nu om ISFOLKET
nu ska jag ta en liten paus från böcker ett tag
så får vi väl se vad vi hittar på sedan
 
Kattungarna växer så det knakar
Bruce Lee
Jet Li
Miss Li
 
Det var väl ungefär vad som hänt den senaste tiden
Strax ska jag till Sandviken för att lämpa av Maria vid bussen och sedan handla en massa mat
innan det är dags att åka hem å göra nåt att äta...
Å så har vi haft vår egen lilla trädgårdsmästare här idag
medan mamma va till logopeden med brorsan å pappa jobbade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0