more....

Ja då har vi varit och sett Campa i klaveret då...
En rolig föreställning som lockade till många skratt
fint väder och jaa allt var bra :)
 
scenen illustrerar min bild av Ole Ingvars hit
"Kongen av Campingplass´n"
 
Han har den fineste vogna på campingplassen
vogna mi den kallarn utedassen
forteltet han har er aller størst
og det var han som kjøpte gassgrill først.
Je har ei lita vogn fra nitten seks og åtti
bærbar do en såkalt portapotty
men campingtur er kjett uten cash
så je har penger dårlig vogn og tømmer bæsj.
 
Jag lovade att jag skulle lägga ut fler bilder från shoppingen också
och här kommer de kläder och saker jag hittat
 
Två svarta linnen det vänstra för 39,95 det högra (med spetskant) 69,95
vinröd stickad tröja 149
två par svarta tights 79,95 st
En top i vid modell 119 kr, flanellskjorta 99 kr och lite tjockare tights 79,95
En plånbok 39,95, skärmskydd till telefonen 49,95, cupcake-set 69,95, sockerkaksform med avtagbara sidor 49,95 och en kalender för 2013 24,95
 
Ja det var lite av det vi handlat
Hundmat, hundgodis, hundschampo, kattmat, kattsand, sd-kort, usb-stickor, avfettning, supertvätt, svampar, radar, kollegiblock, rakhyvlar + blad är också sådant som står på kvittot....
när vi i alla fall är här :)
 
I morron väntar städning och avfärd norrut - mot Göteborg via Frillesås
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0