Semestertisdag

vad har jag då gjort idag?
 
Sovmorron - Mycket skönt!
Besökte sedan Helena - å fick en massa energi
hon har den effekten på mig
En massa prat och surr - välbehövligt måste jag säga!
 
Sedan hem och äta lunch innan Gunilla kom på besök
fick spö så det räckte - revansch på fredag kanske ;)
 
Sedan kom Åsa och Stina och kikade på kattbäbisarna
blev en massa prat här också - och energilagring. Trevligt med nya bra vänner :)
 
Nu sitter jag å försöker mota bort huvudvärken så jag orkar ta tag i katastrofrummet
nu ska skiten bort bort bort!
 
Packlista ska skrivas och sedan MÅSTE vi ta tag i garaget :)
 
Rensa bort - kasta det gamla livet
nu ska det nya få plats
 
Har inte bestämt än vad och vilka som får plats men nytt och annorlunda ska det bli.
 
 
Dessutom undrar jag nu om det är någon som vill förbarma sig över våran "Harry"
en fin kattflicka som fått sin första tid mer eller mindre missförstådd då alla trott att det varit en kille.
Oavsett vad så kan vi inte ha "hen" kvar eftersom det redan finns en flicka i klanen.
 
Hör av er om ni är intresserad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0