Snurrig dag

Idag har jag snurrat runt överallt utan att få så mycket uträttat!
Men ingen ska säga att jag inte försökt :P
 
Det va som jobbe de...
 
Jag har idag träffat Nina - för första gången efter beskedet att det värsta
man kan tänka sig hade hänt.
Det var skönt att ha fått den första träffen "avklarad" - jag kunde hålla mej rätt OK, men jag
är ju känd för att gråta för allt alltid så
nån tår kom det ju.
 
Det gör mig så ont att människor ska behöva gå igenom detta helvete
men det är så - vissa ska testas
och det rejält
OGILLAS!
 
Jag har idag också pratat med "söstrami" Helena
och det ger så oerhört mycket energi - bara de få minutrarna i telefonen gjorde att jag
reste mig och fick styrka att skriva ner de där orden som jag så gärna vill dela med mig
och jag tycker jag att det blev precis som jag ville
Jag får liksom ut det jag vill ha sagt
det viktigaste i arbetet med att gå vidare
 

Det tomrum som man känner när en nära har gått bort

kan man inte bara förklara sådär kort

Det fattas något hos en som skulle vara där

en varm liten  kropp som borde vara här

Men mitt i eran sorg, som är allt annat än lätt

minns – det finns inget fel och inte heller rätt

Ni har en varsin sanning som ni ska värna om

på så sätt kommer kärleken alltid stå i blom

Minns att ni är två personer med varsitt sätt att se

och massor utav kärlek att varandra ge

Vad man än tänker om vad som händer sen

så kommer det att lätta och bli ljust igen

Men saknaden och hålet som man i hjärtat bär

det kommer för all framtid – alltid finnas där

När det kommer till er att denna vardag är verklig och sann

Glöm då inte bort att uppskatta varann

~Annica~

Dessa ord är min sanning och den delar jag gärna med mig...

 

Kom ihåg att kärleken övervinner allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0