torsdagen den 16 augusti

Sov länge
åt frukost
sedan var det full fart...
i med en tvätt i tvättmaskin, iväg till Sandviken...
in på bolaget åt gubben, sedan på banken, därefter blev det en tripp till XLbygg
innan jag åkte till Nygrens för att hämta nån moj åt Hasse
 
Jag blev kvar där en liten stund och pratade med Ann-Katrine...
 
Därefter handlade jag en massa mat och sedan hem å baka
 
Det går segt eftersom jag går på halvfart - man hittar på så mycket annat att göra mellan varven liksom
 
Men jag har i alla fall åstadkommit
två olika sorters cupcaces
cheescake
chokladkakor
kolakakor
 
Det tycker jag e okej idag :)
 
Jag har hunnit hänga en tvätt och tvätta en till
vi har varit till Britt-Inger och Roland med jordfräsen
och vi har hunnit en sväng till Micke för att se hans fina bil :)
 
Nu har jag precis dammsugit
 
Därför säger jag till mig själv nu:
Det är OK att sätta sig vid datorn en stund ;)
 
Cheesecake och tårta kommer det foton på i morron :)
 
Sedan har vi ju tre små charmtroll här hemma också
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0