träningsvärk

är nog nåt jag kommer känna av i morron
Har idag som sagt kört igång med min träning
och hallåå
vem kan ta det lugnt då?
Inte jag i alla fall
Men när man redan nu känner att armarna håller på att ramla av kroppen
och bena är som stolpar ;)
 
 
Men jag har stretchat och gjort vad jag kan
och i morron är det vattenpass med Denise och det brukar ju vara rätt hårt :)
 
Efter träningen åkte jag till Gävle på seans.
Otippat resultat men intressant eftersom flera personer oberoende av varandra sagt precis
samma sak till mig de senaste dagarna
 
Kanske är det så att jag ska ta till mig dessa ord?
Jag kanske inte är så dum ändå?
Att jag försöker se positivt på allt det vet jag - och det "predikar" jag i stort sett varje dag
men att jag är en glädjespridare, inspiratör och fixare vet jag väl inte
 
 
 
Denna person känner mig inte och den "källan" hon hade sa ändå samma sak som jag hört
vid några tillfällen den senaste veckan
är det en tillfällighet, slumpen eller sanning?
 
NEJ
sanningen är det inte för den finns bara hos mig
eftersom alla har sin egen sanning.
 
Hon pratade om mina händer och att jag skulle använda dem i något växtsammanhang
Men det är ju Hasse som har "gröna" fingrar i detta hus
 
jaja
har pratat lite grann med Maria idag
hon har ett jobb på lut och skulle träffa familjen i morron
 
spännande
 
Rasmus har haft en dag då det hänt massor - inte minst i huset
och det känns bra att han mår bättre nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0