dag ett på latveckan

tillbringades först i frukostmatsalen
MUMS vilken mångfald att välja från :)
 
Därefter intog vi en varsin solstol vid poolen...
Molnen var lite irriterande, men eftersom vi hållt oss underrättad om vädret på hemmaplan
var vi ändå mycket nöjda med att ha kommit iväg
och tänker på de stackare som fick sina resor inställda på grund av detta kaosväder.
Jag håller med om att det nog kan räcka med snö nu, men jag är ju inte någon att bestämma
så det är väl bara att hänga med!
 
Men nu är vi ju här och njuter av denna vecka.
 
 
Efter några sköna lata timmar i solstolen...


gick vi iväg längs strandpromenaden för att leta oss ett matställe.
 
 
Dessutom blev det lite shopping eftersom jag upptäckt att mina bikinitrosor totalt tappat fasonen...
såg ut - och kände mig - som de äldre damerna på badhuset som har baddräkter från 1980-talet
där hela "härligheten" syns...
Nu har jag en ny, och dessutom en i min favoritfärg :)
 
 
När det var gjort fortsatte vi vår promenad och gick sedan till hotellrummet för att ta en liten siesta
innan det va dags att våldgästa systeryster och stickan på deras rum
för lite skitsnack och smutta lite på gosakerna...
 
Sedan drog vi iväg på en ganska sen middag
Och hittade ett toppenställe, med mycket go mat :)
 
 
Nu har ytterligare en dag gått och vi ska sussa så vi orkar med morgondagens bravader.
 
Ha det gött alla ni som läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0