hemma...

borta  bra men hemma bäst
en fras som jag tjatar en hel del om men som tål att upprepas.
 
Dock ska vi iväg en sväng till i helgen
Stockholm - here we come...
 
men det är i morgon och i helgen det.
 
Igår var vi på ett alldeles underbart trevligt och fint bröllop.
 
Micke och Jenny har äntligen kommit till skott
som vi har väntat
Många år har vi haft en massa trevligheter tillsammans
Inneboende, ressällskap och era barn som skänkt oss så mycket glädje - precis som ni själva alltid gör.
Hugo - utan honom skulle vi ju gråtit sönder när Johnny försvann
- han fick oss att skratta!
Hanna - fina lilla prinsessan som vi fott en liten del av utan att ta tillvara det så bra
- men det blir ändring nu!
 
Men igår
var och förblir er alldeles egna dag :)

Visst är det magi
när människor blir
kära...
Att det bästa lyfts fram
när man står varann nära.

Och
att två kan bli ett
genom ljuv romantik
är knappast en följd
av
någon vanlig logik.

Två halvor som växer
tillsammans blir hela

när glädje och allvar
är sånt man vill dela.

En lycka det är

att ni funnit varandra.
Att ni går på en väg
ni båda vill vandra.
~ Siv Andersson ~
 
Att vi fick äran att  vara med och dessutom fota er - tackar vi för!
Ta hand om varandra nu! Om jag hade kunnat sjunga hade jag sjungit för er igår
men nu får ni texten såhär i stället
blir liksom bäst så ;)
 
 
Kärleken kommer, kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Men dig vill jag följa i vinter som vår
och alla min levnads dagar.

Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min,
och gråten är min när du gråter.

Kärleken är så förunderligt stark,
kuvas av intet i världen.
Rosor slår ut ur den hårdaste mark,
som sol över mörka gärden.

~ Nils Ferlin ~
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Holm

Tusen tack själv kära ni!
Och vi är jätteglada att få ha er i våra liv ♥.
Ni är bara bäst och tusen tack igen för hjälpen på bröllopet!!
Vi får återgälda det NÄR ni kommer till bjursås..vinterparadiset :)
Kram ♥♥♥

2012-12-18 @ 11:16:22
Postat av: Jenny Holm

Tusen tack själv kära ni!
Och vi är jätteglada att få ha er i våra liv ♥.
Ni är bara bäst och tusen tack igen för hjälpen på bröllopet!!
Vi får återgälda det NÄR ni kommer till bjursås..vinterparadiset :)
Kram ♥♥♥

2012-12-18 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0