åhhhhh

Tänk vilka känslor en 25-åring kan sätta fart på hos en gamal käring som mig.

Åhhh va bra...det är nostalgi
det är fint
det är musik
det är dans
det är




åhhhh *suck*
Dirty Dancing

Och i maj åker Mia och jag till Stockholm på vår årliga "batteriladdning" och
då blir det musikalen ;)

>>>>>>>>>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~<<<<<<<<

Dagens begivenheter har varit sparsamma
fått lite ordning omkring mig
gått igenom räkenskaperna för FUR där jag är revisor
Firat Sofie

Så nu kommer hon förhoppningsvis aldrig att frysa mer


och så blev det en hello Kitty-tårta


Kommentarer
Postat av: annica j

Ja det är nå speciellt med den filmen :) Sällan jag klarar av att se en film två gånger men denna kan jag se många gånger :)

2012-02-20 @ 09:05:25
URL: http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0