fredagstrött

en sån där lagom trötthet smyger sig på mig
när fredagskvällen faller
och det är helt okej enligt mig.



Jag har idag gjort en (minst en) god gärning
och jag är så nöjd med hela veckan.

Sitter nu och tittar på Postkodmiljonären och är lite besviken att jag inte fick
se min absoluta favoritvästkustare när de ändå va i Frillesås och delade ut lite pengar

TAJNA TAMMINEN



(åhhh va jag saknar dej/er)

Men men
jag hoppas verkligen att jag får träffa dig i sommar :)
jag har MASSOR att prata med dig om...

Hasse är inskjutsad till Gävle eftersom han skulle på "firmafest" med snubbarna han jobbade med som lärling
- alltså för typ 100 år sen (åtminstone 28 år sen ;/)

Maria hämtades upp på vägen hem och så va vi till ICA Björksätra och inhandlade kvällsmaten
från deras underbara salladssortiment.
Det är guld värt att kunna välja själv hur man vill blanda...



mmmm

Nu ska vi kika på "the voice" får se vad det är...

håll tummarna för att "mom´s taxi" slipper uppdrag i kväll och att gubben hittar hem av sig själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0