men vad är detta???

Hela dagen har gått och jag har inte gjort
NÅGONTING
vettigt!

Jo det har jag egentligen, men jag känner mej omåttligt lat.

Tokgo mat blev det i alla fall
Schnitzel och potatisgratäng

Mumma va de - även om det tar lite tid för mig att äta.


Inte alls min tallrik, men nåt liknande :)

Jag har hunnit med en halvhjärtad röjning i kök och hall
Varit till Hillevi med böcker
Sålt lite Newbody
gjort mat
tvättat och diskat

I morron är det fullt upp och sedan är det jobbdax igen
20 - 24
varje dag fylld med besök
Jag hoppas att det inte blir 30% som det pratas om :/

börjar få lite Arvid-och-Emil-abstinens också
så jag måste försöka träffa dem snart :)

Det här är mina träningstider vecka 8
I övrigt ska jag som vanligt väga mig på tisdag kväll

 

Mån

120220

18.30-19.15

 

         Vattenstation 134 cm 45

 

 

 

Ons

120222

17.00-17.45

 

Djupvattenstation

 

 

 

Tor

120223

18.00-18.45

 

Djupvattenträning

     

I morron blir det bokning av Riga-resan
Jag hoppas jag lyckas utan att strula till det den här gången...







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0