nu e ja på G..

ÄNTLIGEN
känner jag mej någolunda OK i munnen!
Ipren och Alvedon morgon och kväll så är man fit for job igen :)

Som jag har längtat.

Hasse har läst åt Eddie idag och han tyckte såklart att det var skitroligt och Eddie va en
riktig hejjare på att köra :)

Nu börjar det märkas också att det börjar våras om inte annat så i vår kalender/almanacka.

Hasse har ev. två rallytävlingar och två rallylydnadstävlingar, en rallyhelg då han ska vara funktionär och ett par resor och en fest...förutom alla födelsedagar.



Jag har två konferenser, en resa, en tjejkväll, en resa och en fest förutom alla födelsedagar.



Vi ska fira Sofie - hon har ju faktiskt fyllt 20 år!!! 


och det får väl lov att bli på söndag eftersom Hasse kommer att  vara borta hela lördagen och fredag kväll.



Sedan måste vi väl baka lite eftersom vi har ett par födelsedagar i antågande

Nu ska jag kika lite på om jag kan hjälpa dottern att söka stipendier...
och planera lite annat kuligt :)


Vi har fullt upp pappa å ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0