nu e vi halvvägs...

in i vecka åtta
onsdag - lillördag

torsdag och fredag kvar
sedan ledig lördag - tisdag :)

dagen idag har varit fulltecknad med besök
och en massa trevligt prat med goa kollegor.

Det är tur att en del av dem finns eftersom jag inte vet hur jag ska gå tillväga

Nog om jobbet
nu är det ju ledigt till i morron då jag har ett par möten som jag ska fara runt på.



här hemma väntar lite annat jobb
tvätt
både i å urplock från tvättmaskinen
hänga tvätt
vika och sortera tvätt
leta på passen
kolla upp vad som ska med till Riga

ja den här listan kan göras hur lång som helst
men det vet ju alla som läser så jag ska inte "påminna".

kvällen kommer att fyllas med - som vanligt - soffmys
datorn är med, tv:n på, inlindad i filten och ett stort vattenglas bredvid
Men hallå... kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0