rena rama sjukstugan

har vi här hemma just nu...

Jag är fortfarande inte riktigt som jag ska - yrsel och hunger gör mig vimmelkantig.
Har testat att jobba idag - men det blev bara halv dag, klarade inte mer.

Hasse ligger nebäddad med feber och ont i halsen
(har nu åkt till HC för halsprov)

Maria ligger nerbäddad med feber och allämänt hängig känsla

Uppe på loftet har Sofie Kräksjukan och mår förmodligen inte alls så vidare bra

Rasmus vet jag inte vad han gör eller hur han mår
men jag antar att det inte alls kan vara så kul att omges av ett gäng sjuklingar...

I morron ska jag in och ha ett långmöte med Magnus och Anders och sedan får vi se hur mycket jag orkar med
men det lutar ju åt att det blir halv dag i morron också.

Det är fortfarande svårt att äta - på ena sidan får jag inte tugga än och på andra sidan gör det ont att tugga...
Men jag lovar att jag skulle göra mycket för att kunna äta (och orka göra i ordning) detta just nu ;)



Nu får jag drömma mig bort i stället...
Skulle inte vara fel det här heller...




Men det blir väl inget annat än



på sin höjd...
Men just nu blir det nog en tupplur igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0