tisdag - vägdag

Ja så var det tisdag igen
vilket för mig innebär vägning.

Har haft några jobbiga veckor här då det inte hänt så mycket alls +0,2, -0,1,-+-0,-0,2, +0,1 osv.
ja ni fattar ju att man kan lacka ur för mindre...

Men jag ger inte upp så lätt...

Vägningen visade på -0,7 och nu känns det som att jag är på gång igen!

totalt -11,3 nu

Jämför det med...

5,5 paket strösocker
eller...
 
en P11 gasolflaska
eller...


11,3 är en siffra
men testa att bära det i form av något av detta så känner man hur tungt det är...

Å det har man bubbat runt på så där extra
bara ändå...

-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-

nu kör vi på - roligare igen nu :)


Det är ljust när man åker till jobbet och det är ljust när man kommer hem
det innebär att det börjar bli vår
Jag bara älskar våren
det är en tid fylld av löften, glädje, ljus och kärlek
fotbollssäsongen är i antågande

ja vad mer kan man begära???

;)

Nu ska jag sussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0