Back to normal

Jupp

Så va det röda slut för denna gång
Julen och advent är nedpackad igen och lämnar ett rödglittrande skimmer efter sig.

ja kulorna släpper glitter som ligger som ett stoff i luften och på golvet.

Gardinerna i köket är det enda som är kvar som minner av denna fina högtid.
(tror jag)

Nu skulle jag nog ha behövt dammsuga men eftersom dammsugaren inte är min kompis just nu
så får det bero.
Det finns ju annat att plocka med om så är.

I kväll ska vi på bio
The Stig-Helmer story blir det och så lite go mat
Hela familjen Andersson ska gå
(tror jag i alla fall)
Lotta-Ulf-Carro-Adam-Clara-Hasse-Rasmus-Sofie-Maria och jag

När Clara och Maria skaffar partners (som följer med) så fyller vi en hel rad ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0