en annorlunda jobbdag

Idag har jag varit och kikat på mitt nya arbetsrum.
Det kommer säkert att bli jättebra :)

Trevliga människor runt omkring mej kommer jag att ha också.



Pratade lite med folket där innan jag sedan tog mig vidare och käkade på Torggatan tillsammans med Nettan och Patrik. Lite surr blev det där också innan resan gick vidare till
Sandbacka för att fixa mig ett passerkort .


Sedan skulle jag till CVL, men bestämde mig för att hoppa över det eftersom jag
inte tror att de jobbar denna vecka.

Det blev en tripp till Dollar istället för att leta på gardiner till rummet - de ska ju bytas ut vad det lider.

Sedan ett trevligt samtal med Ann-Katrin på Nygrens El innan jag skjutsade dottern till resecentrum för vidare färd mot Hofors - och jag själv fraktade arslet till Folkets Hus för vägning...



Yes!

-0,7 till och ytterligare en stjärna ;)

0,6 kvar till mitt första delmål :) :)

De e inte klokt egentligen,,,,


Kommentarer
Postat av: Nettan

...å däär slant fingrarna...!

Bra jobbat Annica!!!

Kram

2012-01-03 @ 18:10:15
URL: http://www.granbelladonna.blogspot.com/
Postat av: sara

vad är första delmålet då? -10kg? bra jobbat!! vart är din nya arbetsplats? :)

2012-01-03 @ 20:01:12
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0