...

Ibland önskar man att man blev lite lagom sjuk så man fick ligga hemma å sussa.

Men när man verkligen blir sjuk kommer man på att det verkligen inte var någon bra idé alls.
Jaus nu ligger jag och pustar ut efter ett anfall på toa...

Det ha lugnat ner sig, men jag är inte pigg...
Man blir helt slut av att bara vara...

Jag har ont i ryggen eftersom jag har legat mest hela tiden sedan i går kväll,
Huvet värker eftersom nacken tar stryk av alla kuddar.
Jag fryser och svettas om vartannat...

Jag ville verkligen inte vara sjuk nu
med ett nytt jobb som man måste hålla sig ajour på
och en massa besök som jag fått boka om.

Känns inte bra alls!

Men nu ska jag ta en kopp blåbärssoppa får se om jag får behälla det...



Med tanke på smittrisken blir jag hemma ett par dagar antar jag
jag menar, jag har ju lite folk omkring mig...

Höll på glömma att berätta att vågen igår visade på
-0,3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0