litet sting i hjärtat

Idag startade jag dagen lite sent eftersom jag satt uppe igår och kikade på
Sverigematchen...

Sedan har jag läst som en liten tok för att komma på hur man kan och vad jag vill bidra med på detta nya jobb.

Därefter har jag varit till Gävle och lämnat de sista sakerna på jobbet och där blev jag avtackad med en jättefin blomma

(lånad på nätet - blomman är lika, men krukan var beige-grå)

Och i krukan låg en sten...



Kjell, Anso, Robert, Gudrun, Annche, Abdi, Zoran och Uffe - alla va på plats
som jag kommer sakna alla
men de finns kvar i min kontaktlista :)

Därefter fick jag chansen att träffa Anders och Mia en snabbsväng innan det var dax att träna.
Idag var det stationsträning i vatten
Det är så himlans skönt såhär efteråt...

Hasse hade gjort kalasmat idag
 kycklingkurrygryta med ris
MUMS


(receptet finns på adressen som står på bilden - det är också där jag lånat bilden)

Nästa vecka kommer för mig att se ut ungefär...



Ser att jag glömt tisdagens vägning, men den ska in efter jobbet ;)
Helgen vet jag verkligen inte ett dugg vad jag ska göra
men det finns väl risk för att man är trött efter första veckan på nya jobbet
med möten och planeringar etc.

Nu e de min bok som gäller





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så grymt Duktig!!



Love Mia

2012-01-04 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0