mystorsdag

Idag har jag inte fått så mycket gjort
läst lite olika texter som egentligen säger samma sak...

Jag har fått lite undanplockat - i väntan på att hunden skulle komma hem efter att ha ögonlysts...

Nu har lugnet lagt sig i Anderssonska huset efter en myskväll med
småfolk omkring oss.

Ja vi har fått den stora äran att vara barnvakt åt Arvid och Emil.

Herrskapet skulle på supé och revy i bygdegården i Färnbo
och eftersom de är dansanta bägge två så bestämde de sig för att svinga sina lurviga ordentligt :)

Vi har kikat på "Bilar" blandat med skidskytte och The Voice





Nu e jag mest fundersam över hur jag ska orka kolla på hockeyn i natt

I morron blir det Bilma Cup i Ockelbo hela kvällen - första matchen är kl 16.30 och sista kl 20.00
Lördag bio inkl. restaurangbesök
och söndagen är fri (om de inte går vidare i cupen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0