tråk

Januari är en riktig tråkmånad tycker jag.

I dagsläget kan det väl iofs bero på att jag varit sjuk, men ändå...

Helgen har blivit planerad - ändrade planer och så blev det som det blev.

Igår va Sofia och Emil hit så vi fick mysa lite :)
Lennart och Arvid var och hjälpte Hasse och Rasmus att fälla en massa groteska träd
på tomten (och på Brors tomt)

Till hjälp hade de Leif och Hans-Olov.

Idag har de samlats där igen och det har hänt en massa och det ser lite annorlunda ut där.

Rasmus och Sofie kämpar på inomhus där och planlösningen börjar ta form och väggarna
börjar bli gipsbeklädda.

Härhemma har jag försökt att hålla undan lite, men dammsugningen hoppar jag över - inget kul med en slang som är extremt otät - vilket resulterar i dåligt sug - och dessutom alldeles för kort för att nå överallt.

Kanske dags att köpa ny efter 22 år?!?



Just nu sitter jag och myser och laddar upp inför veckan som kommer.


Träningsschemat för veckan

Mån 120123 18.30-19.15 Övningsbassängen Vattenstation 134 cm 45      
Tis 120124 18.00-18.45 Övningsbassängen Vattengympa 134 cm 45 + vägning      
Ons 120125 17.00-17.45 Övningsbassängen Djupvattenträning      
Tor 120126 18.00-18.45 Övningsbassängen Djupvattenträning       
Fre 120127 06.45-07.30 Övningsbassängen Vattengympa 134 cm 45    



Nu väntar bara matlista och en nota innan kvällsmyset får fortsätta.
Sara har efterlyst mattips på bloggen så jag tänker anamma det nu i veckan
och hoppas såklart att jag kommer orka lägga upp...

Kan redan nu visa lite bilder på vad vi ska äta :)



Alla bilder är lånade på nätet


Kommentarer
Postat av: sara

de såg gott ut så de ser jag fram emot mer utförligt recfept ;D

2012-01-22 @ 19:31:11
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0