Va e de för dag?!?

Lite så känns det faktiskt.

Nytt jobb och egentligen ett nytt liv.
Nygammalt eller i alla fall en ny livsstil.

Jag har idag satt ihop mitt schema för nästa vecka
och har då lagt in vattenpass varje dag plus gym tre pass.

Inga överdrivna gympass, men så jag får lite kondition kan ju löpbandet eller crosstrainern vara bra.

Nu ska jag inte ge mej - måste bli av med mitt fläsk :P

Men men... över till min vecka.

Jag har på allvar satt igång med nya jobbet
fått en plats att kalla "Mitt kontor"
Varit på en del möten (som kommer att bli fler)
påbörjat uppbyggnaden av mitt kontaktnät.

Jag har läst en massa olika dokument och försökt komma in i min nya situation.
Jag har också försökt att skapa en skiss på hur jag ska jobba den närmaste tiden.

Det är ungefär vad jag har sysslat med i veckan.

I tisdags var det vägning och jag fick böta för den halva pizzan i Ockelbo samt besöket på Church street saloon
+ 0,3

Men det kan jag faktiskt stå ut med me tanke på vilket "fläsk" jag satt i mej haha.

Nu är det ny vecka och nya mål
och som sagt - nya tag.

Idag har jag varit till mamma - äntligen!
Vi pratade en stund och sedan åkte vi till Hofors så mamma fick handla lite.
Vi hälsade på på Algatan och familjen Holmqvist/Westerlund

Åhhh varför gör man inte det oftare?
De är ju bara så underbara!

De hade "ishockeyat" och varit borta hela dagen
och så kommer vi å stör när de skulle lördagsmysa.

Men jag tror att det inte gjorde nåt...

Vi hämtade sedan Maria på jobbet och så styrde vi kosan mot Hoo igen innan vi åkte hem och gjorde Tacopaj
MUMS

Nu sitter jag å samlar krafter för att duscha

Jag misstänker att jag inte kommer att blogga så mycket i veckan heller
med tanke på att jag varit så himlans trött på kvällarna
men det visar sig.

Jag kanske har kommit in i det nya nu?!?

Fast först väntar en alldeles underbar söndag...

undrar vad man ska fylla den med för kuligt då?

Min nya favorit Wordfeud såklart - om nån vill spela med mig.
Jag är klappkass, men behöver såklart träning ;)

(hajrom)


Kommentarer
Postat av: malin

Ni störde inte alls, vi älskar när ni kikar förbi <3 men vilka hittade ni på på Åsgatan?? vi bor på Algatan ;) många kramar till er!!

2012-01-15 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0