en alldeles underbar dag

har jag haft

Alldeles perfekt - lagom i allt :)

Jobb först - utbildningsdag.
Därefter var det direkt hem å fixa mat och tårta...

Äta och sedan var det dax för folket att strömma in :)

Gunilla, Krister, Lotta, Clara, Britt-Inger, Ingmarie, Stig
Mattias och Micke
va hit och fikade

Andra har skickat kort, sms eller ringt
och på facebook var det runt 200(!) st som skickat hälsningar

Jag har världens bästa familj, vänner och bekanta

TACK för att ni förgyller mitt liv!

Jag har också fått ett par saker som jag önskat mig...

Jag fick

2 st fast de blommiga som jag önskade


6 st - så nu kan vi köra "halv 8 hos mig" :)


En glassmaskin som va två - små "portionsförpackade"
görhäftigt ;)


Och en massa blommor
och en vas i form av en kanna

Underbara människor som kom och sällskapade
är ändå det jag uppskattar mest

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0