Grattishälsning och migrän

Dagen idag är det Rickards födelsedag!
30 år!

Ja det är ju på barnen man märker hur gammal man blir - eller borde vara eftersom de blir så gamla.

Stort grattis i alla fall.
Vi får väl träffas i helgen antar jag.

Idag var jag på en föreläsning om något mycket bintressant
men blev tvungen att bryta eftersom jag

1. hade världens huvudvärk
2. hade synbortfall



Detta tyder på migrän - och måste i mitt fall stävjas tokfort...

har kikat lite och hittade även detta:
http://www.nusjukvarden.se/NU-sjukvarden/Hitta-varden/Kliniker-avdelningar-och-mottagningar/Omrade-opererande-specialiteter/Ogonkliniken-NU-sjukvarden/Information-om-ogonsjukdomar/Ogonmigransynfaltsstorning/

Eftersom det är en mindre evighet sedan jag kände detta sist hade jag inga tabletter utan fick in å köpa alvedon och snabbt stoppa i mej ett par.
Dock lämnade jag bilen i Sandviken och åkte med Hasse hem (som dagen till ära åkte hem tidigare)
sedan har jag sovit.

Nu har jag tagit nya tabletter och ätit lite
ska nu plocka ihop det som ska med i morron då resan går mot Uppsala.
Sen blir det sova igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0