Tomt

Jag är som alla vet en tokig fotbollsmorsa som är intresserad av vad som händer!

Men jag blir galet besviken varje gång (och det är ganska ofta) som jag går ut på "mina" lags hemsidor och

INGENTING
har hänt!!!

Men hallå - jag vet ju att det har spelats matcher, att det tränats och att det händer saker omkring alla då
varför orkar ingen ta tag i och skriva om det?

Är det så grymt hemligt?

Lagen måste ju göra sina supportrar intresserade så man kommer och kikar på matcherna
kommer man dit vill man veta mer om vad som händer omkring lagen

Jag utmanar er alla att försöka påverka de som skriver att vakna upp nu
Jag vill veta mer - vill bli en del av fotbollshändelserna

Säsongen närmar sig med stormsteg och hemsidorna mossar igen bara mer och mer

SKÄRP TILL ER NU

Låt era hemsidor leva


Just nu känns till å med detta avlägset
(under upparbetning?)


Kommentarer
Postat av: adam

idag har jag skrivit, bara för din skull, på GHs sida :)

2012-03-21 @ 15:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0