vecka 9

Så var då vecka nio också till ända
i alla fall jobbdelen.

Men jag ska inte klaga - har jobbat tre dagar :)

Idag när jag kom hem så la jag mig i soffan en stund och slöade
innan jag tog en tripp på CT´n som vi köpt
Det blev ingen lång tur (15 min) men jag måste nog lära mig att ställa in den rätt...

Därefter fick jag ett sånt där superryck...


Morotsmuffins

Chokladsnitt, nötrullar, brysselkex och drömmar

Köket är städat - bara lite småfix kvar.
Detta innebär att jag är "halvvägs".

I morron tar vi TV-rummet och toan
samt bakar bullar, kubb, kärleksmums och tårtbottnar...

Har pratat med Rasmus nu och vi bestämde att vi firar honom den 11/3
eftersom han kommer att vara borta på jobb i veckorna framöver
å dessutom har han matcher som han vill va me på.
På så sätt tar vi ingen annans dag heller.
Hasse är borta då - men det kan inte hjälpas

Vi äter lite enkelt i tvåtiden, fikar och umgås


Nu tror jag i alla fall att boken ska få säga sitt innan ögonen ramlar ihop...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0