Det där med beröm

och uppskattning är himla svårt.

Jag tycker det är jättesvårt ett ta emot - främst för något jag gjort lite för min egen skull, men delat med andra.

Jag tycker det är roligt att få höra att det jag gjort blir uppskattat
och jag tackar alla fina människor för att de berättar för mig att de gillar det jag gjort.

Det jag gör är ju - fortfarande - lite av rekreation för mig.
Det är avkopplande att gå på fotboll, jag får göra något tillsammans med "mina" och framförallt - Jag får ha Johnny lite närmare.
Ja det är faktiskt så att det är bredvid fotbollsplanen som jag känner honom närmast.

Jag fotar för att jag tycker  det är roligt och så har jag åsikter och mitt egna lite speciella sätt att se på fotboll :)
Jag delar med mig av mina funderingar och tankar om matchen på det sätt som jag har uppfattat matchen.

Förmodligen skulle många skratta åt (och gör om de läser) mina upprapningar
jag som inte ens ser assisten, kan missa vem som gör målet, funderar varför det delas ut ett kort etc.
Ja jag ser på fotboll på mitt alldeles egna sätt.

And I Love it!!!



Igår hade vi besök av lilla rövardottern
och så kom så äntligen

Milla Sidospår

:)

Nu e de slötid för mig efter ett pass AquaBike


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det räcker med att säga "tack".

Tack till dig Annica för att du finns.

2012-05-08 @ 20:34:54
URL: http://granbelladonna.blogspot.com
Postat av: Annica

TACK Nettan! och detsamma till dig! <3

2012-05-08 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0