måndag - fredag

verkar vara de enda dagarna i veckan :)

Idag har vi varit på match igen...
som jag har längtat!!!

Det är ju egentligen sjukt att man kan klättra på väggarna för att man
längtar efter att se en match

Dagen till ära lyckades jag få in korten på GH´s sida
http://www.svenskalag.se/galleries_show.asp?teamID=7725&TeamGalleryID=16779

Men eftersom det är mina kort ska jag bjuda på några här också...

Adam - ser ut som att han glömt papiljotterna i :)



Rasmus va på hugget rejält - kanske lite i tuffaste laget för "mamma"
och han drog också på sig ett gult kort - på grund av tvekan...


Som vanligt var denne "pöjk" svårstoppad och han gjorde två mål i kvällens match.
Det som upptäcktes denna match var att "Limpan" pratar och hjälper till att föra spelet!
BRA gjort och Efterlängtat :)

vill ni se fler kort så gå in på länken här ovanför
Men som vanligt finns det en himla massa fler än dessa...

Jag har kikat på serien
"En stark resa" med Ola-Conny och Morgan

Men hallå - är det fejk eller vad är det?
Jag skrattar så jag nästan kissar på mej - de är helt enkelt ite kloka haha


Hasse har f.ö. dragit iväg på Rally igen och Maria är i Sandviken i Jonnys lägenhet eftersom hon ska jobba i morron. Det är tur att Rasmus och Sofie är hemma - å Bella såklart - så jag slipper känna mig så ensam.

Just nu kikar jag på "Dirty dancing" för 789 874 998:e gången - men man kan ju liksom inte låta bli
att älska den filmen...



Ska njuta klart av filmen innan en ensam säng väntar...
Det är tur man har kramgoa kuddar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0