lördag och så mycket bättre

Inte så mycket har egentligen hänt sedan sist jag skrev - liiite så där tråkigt liv jag har... jag  vet
men veckorna är bara jobb... sedan är jag sänkt på kvällarna.
 
Fredagen var fylld med möten, först på Bessemer, sedan ett i Gävle på Pohlhem innan sista på Kun i Sandviken.
Hem och röjde innan vi kastade oss i soffan
å kikade på en klassiker
Ja bilderna får tala sitt eget språk - rolig som vanlig va den i alla fall :)
 
Idag trodde jag att jag skulle kunna sova lääääänge, men vaknade vid åtta-halv nio
å innan klockan va halv elva hade jag bakat två rulltårtor och kärleksmums.
jag hade dessutom plockat undan alla spår efter baket
Mycket bra för att vara jag.
 
 
därefter gjorde vi oss klar för att åka på namngivning av lilla Tilde
vår lilla "surputta" men såååå toksöt
Underbart roligt att träffa alla också även om det saknades ett par gofisar.
 
nu har vi precis fått i oss en varsin landgång, smakat första julmusten och kikar på
med världens bästa UGGLA!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0