Mysmorgon

Vaknade tidigt, låg kvar i sängen och bara mådde bra... E lycklig känsla, ett lättat sinne och ett fånigt leende på läpparna...

Eftersmaken från igår och jag lovar - det är en enormt stor känsla...

Det är många vänner som kommit och gått i mitt liv, vissa vill jag inte ens ha tillbaka för de va inga riktiga vänner - men denna vän har liksom alltid funnits även om vi gjort ett "litet" uppehåll :P

Tack igen för alla skratt och rodnande historier från igår - balsam för själen...

Tina Thörner har jag kikat på på morgonen, hon va med på Nyhetsmorgon...
Duschen är avklarad liksom frukosten och jag är strax på väg på dagens föreläsningar...

Lite julshopping ska jag försöka hinna med innan mitt tåg lämnar huvudstaden för denna gång...kl.15.23

Vi ses mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0