Annorlunda vardag

 
och en ensam helg.
 
På fredagen försvann Hasse till Köping tillsammans med
Bror och bröderna Söderqvist.
Rasmus var redan på Gotland och Maria som sagt i England (f.ö på väg till Tyskland)
 
Jag hade en alldeles underbar fredagkväll här hemma i min ensamhet.
Jag hämtade ner Bruce och han va minst sagt sällskapssjuk!
 
Lördagen kom och jag fick besök av Gunilla
lite kortspel, skitsnack och några koppar kaffe
 
Därefter åkte jag fram och hälsade på min lilla ängel
Han har det så fint där
men förmodligen massor med gånger bättre där han egentligen är!
Jag hämtade hem pokalen som Micke körde hem med Änglabilen
och ska nu försöka få ihop lite foton för att sedan kunna göra i ordning
Johnny-hörnan här hemma.
 
Idag har jag varit på fotboll
första kvalmatchen för ÅIF.
Har väl varit på trevligare tillställningar, men det handlar ju om en hel del
så man kan väl kanske förstå att det är mycket känslor...
 
Veckan som kommer är fylld av en massa olika saker och jag kommer inte att vara på plats så mycket på min arbetsplats... men det hör ju till.
 
I övrigt kommer jag - efter en oansvarig sommar och höst - nu att återuppta viktväktarna.
-15 kg har blivit -9 kg så det är bara att bita ihop å köra hårt...
 
Måndag - möte, möte, vattenstation
Kyckling och ris
Tisdag - instudier och planering, gym, barnpassning i Högnäs
Korv och Pasta
Onsdag - möte, samtal, gym, vattenstation
köttfärslimpa och potatis
Torsdag - Borlänge utb. simma, föräldrautbildning
pannkaka
Fredag - möte, samtal, gym, party på jobbet
 
Lördagen är fotbollsdag
Söndagen antar jag att det bara blir slöa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0