En mycket bra dag!

Idag har jag varit till Borlänge tillsammans med Lotta och Sara.
En mycket bra dag med mycket information, bekräftelse, diskussion och nätverkande...
 
Synd att inte fler ville vara med på detta!
 
Därefter åkte jag till Sandviken för att delta på en föräldrautbildning...
Tyvärr kom det endast en förälder som kom så det blev ingen kurs denna gång
men en massa bra diskussioner med de två ledarna och en under utbildning...
 
Ja det blev en låååång dag idag
började på jobbet kl.06.50 - hemma igen kl 19.30
 
Har hunnit äta mat, pratat med Maria, kollat på mat och bakprogram
myst med katten och haft lite kontakt med sonen som är på väg hem.
 
i morron blir det en dag på biblioteket, sedan administration och som avslut blir det lite party på jobbet :)
 
Helgen kommer att bli relativt lugn, fotboll på lördag annars inget planerat
 
Skulle ha varit med till Falun på "tuttkasseparty" tillsammans med ett gäng snyggingar - men tyvärr bangade jag eftersom jag då jag fick föfrågan hade annat jag skulle göra...
Dessutom hade jag ju missat fotbollsmatchen å de e ju lite sådär eftersom det är sista matchen jag kan se.
 
trött är jag nu så därför ska jag sussa
dax för kuddkel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0