Ganska trött

på att ligga här...
Men idag känns det i alla fall som att det är på väg åt rätt håll...
 
Har en vidunderlig skallbank, men halsen känns lite bättre och jag har inte längre lock i öronen...
 
Dock ligger jag halvdäckad - men jag måste ta det lugnt så jag orkar resan till London!
Så typiskt att jag ska bli sjuk inför en sån resa :/
 
Men men - man kan ju inte bli sjuk (eller låta bli att bli sjuk) på beställning...
 
Idag sov jag till kl 10, käkade frukost och la mej på soffan och somnade om till kl 13
Alvedon ett par svängar och vick är vad jag klarat mej på idag - mycket skönt!
 
Maria har i alla fall planerat en massa kuligt för oss
och jag hoppas nu verkligen att jag orkar med allt!
Trots att jag sovit mer eller mindre en hel vecka nu, så känner man sig trött
och slut så fort man rör sig...
 
 
Detta är bara en dag :)
 
Nåja
det kommer bli bra bara jag ser till att ha alvedon med mig
och alltid vatten tillgängligt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0