hemma igen

Ja så har vi då kommit hem igen...
Rätt skönt faktiskt
 
´Hela London-resan känns lite overklig på nåt vis
men jag tror det beror på att jag inte är riktigt 100 tillbaka i mina normala gängor än...
 
Jag skriver inte så mycket idag eftersom jag är toktrött efter en hel dags jobb
och sedan - efter lite slötid - en korpmatch i innebandy
(som visserligen förlorades)
Fast det beror kanske på vilket lag man kikade på
ÅBK va det som vann i alla fall över det lag som Rasmus numer spelar i...
 
Ni som väntar på kort från London kommer att få vänta ett litet tag till...
 
Jag glömde mitt SD-kort hemma
därför fick jag fota med Marias och det behövde hon ha kvar eftersom
hon fotar mer eller mindre varje dag :/
 
Men på lördag ska jag försöka få upp lite foton från vår mycket mysiga resa :)
 
Sov sött nu alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0