Man vill liksom inget mer

Jag har mått bättre om man säger så...

Det är märkligt att man kan bli så sänkt!!! Jag kom inte ens på fotboll idag och då kan ni ju gissa hur jag mår...

Just nu ligger jag och funderar på hur jag ska få ihop veckan som kommer - jag borde verkligen jobba, åtminstone måndag och tisdag men mår jag så här kan jag inte!!!

Men det är en söndag mellan här också så jag ska inte måla f-n på väggen ännu.

Matchen som jag skulle ha varit på va på vanns av årsunda med 3-0 och i och med den matchen är min fotbollssäsong vara över... Synd att jag inte fick se den :(

Nu är det dags för Ipren, Alvedon, vick, vatten och nytt liggläge! Huvet spränger så fort jag rör mej å detta inlägg har tagit flera timmar att skriva ...

Sov gott världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0