svagt hopp...

har börjat spira i kroppen!
 
 
Visst, jag blir lite anfådd så fort jag gör det minsta ansträngande
och det susar i öronen som fortfarande är lite "lockiga"...
Hostar gör jag också fortfarande
 
MEN
 
Jag har duschat, jag har tvättat ett par maskiner tvätt.
Jag har skrivit ut alla papper som jag ska ha med mig på resan
och jag har packat det Maria vill att vi ska ta med oss.
 
Sedan har jag ju då ocksåjobbat lite
JA JAG VEEEET, jag är sjuk, men jag kunde inte låta bli
har ju saknat det så oerhört!
Mitt rum, min korridor, mina underbara kollegor!!!
 
okej, i morron ska jag in till jobbet ett par timmar
har möte med ett par som är lite svårt att få till träffar med.
Därefter blir det en snabbsväng till Coop eftersom Maria vill ha Balsam därifrån.
 
Sedan blir det hem å ta en middagslur innan packning och lite
"sjukstugesanering"
Bädda rent - byta handdukar - diska - dammsuga
sådant som kommit efter pga att man legat hela veckan
Hoppas såklart få hjälp av Hasse - men förväntar mej inte det
 
Det får bli en
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0