Fredagsmigrän och lördagsnöje

Jag vet att jag är extremt tråkig - lever ett ganska intetsägande liv
och det är ju inte så roligt att läsa om?!
 
Jag har haft en vanlig arbetsvecka förutom att jag åkte på migrän i fredags
det är så tråkigt med huvudvärk - och jag måste väl göra något åt det kanske...
 
Nåväl - det är inte gjort så jag försökte sova bort det i går em/kväll vilket resulterade att jag hade
jättesvårt att somna på kvällen.
Dock va jag ganska pigg när jag klev upp idag och har faktiskt fått en massa gjort.
 
Köket är nu städat, med putsade fönster (så gott jag nu kan det där med fönsterputs), nya gardiner (eller egentligen de äldsta jag har, men nyuppsatta iallafall), dammsuget och moppade golv och dessutom är allt "skräp" undanplockat!
 
När jag ändå va i farten så städade jag i hallen och i tv-rummet
men där får fönsterputsandet vänta eftersom det då hade blivit kolsvart ute.
 
 
Jag är faktiskt riktigt nöjd med mej själv över idag
Nu ska jag bara byta i tvättmaskinen en sväng innan det blir en dusch och sedan
drömlådan...
 
Hasse har idag varit i Torsåkersskogarna å vallat runt Eddie - som körde dem till seger
Stort GRATTIS grabbar :) (för att vara snäll mot mannen i mitt liv)
 
 
Själv avböjde jag eftersom det regnat hela dagen så jag hade i alla fall inte kunnat fota nåt...
 
Jag hoppas däremot att det håller uppe i morron så jag kan fota på matcherna som jag ska på
först i GH sedan i Sandviken...
 
Hasse och Eddie ska till Bollnäs å rejsa runt i de skogarna i mon.
 
Nu blev det ett sådant där lååångt och rätt tråkigt inlägg igen - men det är så jag lever mitt liv just nu
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0