Julfrid

I år har jag förstått vad det är...
Har inte haft ett enda "måste" eller "borde" inför julen.
 
Jag har bara gjort sådant som jag tycker är roligt, avkopplande eller mysigt!
 
Just nu sitter jag på favoritstället i soffan, i mörkret - enda ljuset är stjärnan i fönstret -
och lyssnar på slutet på en bra bok.
 
Funderar på om jag ska ta å göra ett par praliner eller om jag helt enkelt ska spara det till nyår?!?
 
Ja det visar sig antar jag...
 
Har kollat att det blir ett par hyggliga filmer i kväll också så det blir förmodligen till att mysa
i soffan med gubben...
 
I morgon ska jag in till Sandviken för att köpa skinka, leverera lite prylar och träffa bästa finaste Mia...
Vad är väl tomtar och glitter, ljus och julgranar i jämförelse med den bästa "kursaren"?
INGENTING!!!
 
ses på
Wayne´s Coffee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0