En underbar kväll

...i trevligt sällskap!!
 
God mat! trevligt prat och massor av skratt :)
 
Inget kan få mej att må så otroligt bra som detta...
Man skulle ta sig tid till att umgås så här lite oftare...
 
Dagen har i övrigt varit "lat" - riktigt skönt att skämma bort sig själv så här...
 
Hasse och Eddie hade haft lite trassel på dagens tävling men ändå slutade de femma av tio
det tycker jag är jättebra :)
 
Energipåfylld efter denna dag ska jag nu sova för i morgon väntar nya
intressanta saker.
 
Jag ska ta min väska och bege mig till Sandviken och badhuset för en simsväng
sedan ska jag kolla av om bästa Ian är hemma...
En kopp kaffe sitter ju aldrig fel :)
 
Sedan är det lite söndagsröj som ska fixas...
men kommer pysa runt å mysa i min helgkostym
Mjukisbyxor och en skön, urtvättad t-shirt...
 
Sov gott nu älskade vänner - och ovänner också
(fast sådana hoppas jag inte att jag har)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0