Så lite som ger så mycket

Startade dagen med en lång sovmorgon
fixade sedan lite frukost - helt i min ensamhet eftersom Hasse dragit iväg på skoterutflykt.
 
Maria och jag hade en Skype-dejt kl 10 men det sket sig på grund av att Skype inte alltid vill som vi vill
så vi "pratade" via FB-chatten istället.
Vi pratade om våra resor, om helgens begivenheter och lite smått o gott.
Maria skulle idag in till London och kika lite - jag gissar på viss shopping också :) sedan skulle hon till Barnes ikväll för en Mexican night med "brudarna".
Jag är så glad att hon trivs så bra och att allt fungerar för henne där borta - tänk om hon hade längtat hem!!!
 
All kärlek till dej finaste!
 
Därefter blev det ett litet ryck med plock och röj innan jag återigen satte mig å kikade på FB
man är lite nyfiken på vad som händer för alla andra människor :)
 
Det plingar till och jag får en fråga hur jag mår via chatten.
Så himla mycket det betyder - bara en liten fråga och en stunds chattande (igen) gör min dag :)
Ett mycket trevligt samtal som gav energi, inspiration och ett glatt hjärta...
Går här nu med ett flin på läpparna
Tack för det Ljunkan :)
 
 
Nu har jag i alla fall fått hem gubben och fått köket klart.
Dax för hall och tv-rum innan toan ska få sej en välbehövlig ryggskrubb
Jag hoppas det blir riktigt klart innan kvällsmyset
 
La fram en fundering på om någon va sugen på kortspel ikväll, men ingen var på så vi blir väl sittandes ensamma ikväll också gloendes på Mello...
 
Men det är väl kanske inte fel det heller :)
Jag tror att 1-2-4-5-8 kommer att plockas ut
(utan att ha hört mer än 5-10 s. på låtarna)
 
Nej upp å hoppa
Rummen städar inte sig själv...

Livet är inte ett problem som skall lösas utan en verklighet som skall upplevas

- SÖREN KIRKEGAARD -

 

Den som söker fel hittar inget annat

- OKÄND -

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Kort hade varit kul men lite långt bort :P

2013-02-09 @ 18:28:15
URL: http://blondstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0