En bra dag trots allt

Jag hade förväntat mej en dag fylld med kaos idag men det uteblev:)

Känner ändå att jag är trött - så in i själen trött!
Det kan bero på många saker men jag tänker inte gå in på det något djupare här!

När jag kom hem idag så tog jag det lugnt, skallknack hade jag så det blev en tablett å så vilade jag en stund i soffan :)

Mat blev det och sedan tvgloende igen och nu har jag lagt mig... Man måste chocka kroppen lite å lägga sig tidigt ibland...

Mötesfredag, lön och mathandlande står på schemat innan det blir födelsedagsfirande både fredag och lördag...

Idag fyller lilla söta Ronja ett år - ett helt år de e inte klokt vad fort det går! Grattis tjejen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0