Slutkörd

Jag vet ärligt talat inte vad det är med mig!!!

Jag har massor att skriva om,men tar mig inte för att blogga...

Nu ska jag i alla fall göra ett försök igen... Det är klart att det varje dag händer något man kan skriva om, eller???

Året har börjat med rekordfart... Både på jobbet och privat.
Från den här veckan jobbar jag som traditionell SYV på Bessemer två dagar i veckan. Intressant och lite utmanande :)

Nästa vecka börjar CVL-jobbet igen och det ska bli spännande att komma igång igen.

På fredag hoppas jag få lite mer klartecken på mitt uppdrag så jag kan jobba vidare...
Den 5-6 mars ska jag till Jönköping på nätverksträff...

Privat då, vad händer?
Jag har i helgen suttit på Jernvallen/GA för att titta på fotboll.
Årsunda har många bra ungdomslag och jag vill passa på att tacka för trevlig underhållning - även seniorlagen såklart.

Vi har bokat in ett par resor, i februari åker vi till Funäsdalen och i april blir det Irland. Återkommer med boende på den gröna ön :)

Träningen är återupptagen och fungerar helt ok även om min kropp inte riktigt är med på noterna...

Den 10/2 ska jag ha tupperwareparty och hälsar er välkommen då - men hör gärna av er innan så jag har fika till alla...

Inte mycket, inte särskilt intressant men mitt liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0