Tomhet

Den känslan man får i kroppen när man vinkar av någon kär som åker -tomhet!

Det ekar i huvudet, susar i öronen och värker i hjärtat...
Tårarna rinner som oceaner och man kan inte hejda dem...

Ännu en gång har jag sagt hej till en del av mig... Visserligen är det bara sex veckor till vi ses igen, men ändå...

Det blir så oerhört tomt!

Detta tomrum ekar och gör sig påmint varje dag...

Men snart mitt hjärta, ses vi igen <3

Det kommer ju inte att göra saken bättre att Rasmus också ger sig av nu... Fattar ni vad tomt det kommer att bli?

Det gör ont att få stora barn!

Älskar er mest i hela världen!!!

Störst av allt är kärleken och kärleken övervinner allt...


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja visst är det tomt när barnen reser i väg, det liksom fattas en del...
Styrke kramar till dig min fina vän <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0