sista veckan

...på min semester blev sådär.
 
En kombination av dåliga skor, mycket traskande på hårt underlag och 370 mil sittandes
på en träbänk i min lilla röda fara, samt en från början trilskande muskel
har gjort att jag har haft mycket ont och varit mer eller mindre orörlig.
 
Sjukskrev mig då jag knappast kunde sitta, har ätit tabletter mot inflammation och smärta och är lite piggare nu i alla fall...
 
Solen skiner och det blåser inte lika mycket idag som det gjort så jag ska sätta mej ute en stund idag
i skuggan såklart... annars blir det väl eksem och bränt antar jag.
 
Skulle ha fått besök i morgon, men det blev uppskjutet till en annan gång
annars hade det varit riktigt roligt att träffas - det är ju lite av jubileum i år :)
 
För 30 år sedan träffade jag den människa som sedan varit min vän
mer eller mindre "intensivt" men hon har alltid funnits där och vi har i alla fall alltid skickat julkort till varandra.
Vi började med brevväxling mellan de gånger vi träffades i Österfärnebo (mest på somrarna)
 
sedan kom den tiden i livet då vi hittade våra kärlekar - ungefär samtidigt
en varsin elektriker född -66
sedan fick vi tre varsina barn
89-90-91-92-95-95
 
Ja omedvetet har vi följt varandra genom livet och nu har vi tagit upp kontakten lite mer igen
prisa Facebook :)
 
Nåja - hon kommer inte denna gång i alla fall, men det blir nog fler gånger!
Kortet är lånat från Carinas FB och jag tror det är hennes dotter som tagit det
men detta representerar ganska bra den Carina som jag umgicks med sommaren 83 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0